U bent waarschijnlijk aangesloten bij een sociaal secretariaat, want dat vergemakkelijkt uw personeelsbeheer, maakt alle formaliteiten in orde, doet de loonadministratie, verstrekt sociaal juridisch advies, enz. Toch is het ene sociaal secretariaat het andere niet. In een groot kantoor wordt u al snel als een nummer behandelt en wordt u vaak van het kastje naar de muur gestuurd of minutenlang in wacht gezet. In tegenstelling tot een kleiner kantoor, waar persoonlijk contact en een vlotte service centraal staan. Daarom sommen wij graag hieronder onze troeven voor u op. Payroll PluS+, het sociaal secretariaat van Solut biedt nl. meer dan u verwacht.
Onze troeven
Kleinschalig, nabij en maandelijks persoonlijk contact
Dank zij onze HR scan of sociale audit kennen wij uw bedrijf door en door en kunnen onze ervaren adviseurs advies op maat van jouw bedrijf geven. Wij werken enkel met dossierbeheerders met jarenlange ervaring.Doorzichtigheid van uw factuur : u weet op voorhand wat u op jaarbasis betaalt
Uw loonberekening voor slechts 22 € per werknemer. Geen enkel ander sociaal secretariaat kan u dit aanbieden. U betaalt jaarlijks een vaste forfaitaire som voor de persoonlijke begeleiding.Eén duidelijke afrekening van RSZ en belastingen: geen onnodige facturen en creditnota’s.
Alle Extra’s zijn inbegrepen
Hebt u vragen over juridische aspecten, personeelszaken, loonverwerkingen, enz. Wij rekenen hier niets extra voor aan, m.a.w. geen onverwachte hoge kosten voor juridisch advies en juridische begeleiding.U ontvangt ook geen extra facturen voor uw dimona-aangiftes, aanvraag werkloosheid, sociale balans, aanvraag premies, correcties in de lonen enz.
Gemakkelijk online platform met een gratis verlofmodule
Gratis en gebruiksvriendelijk online pakket. Uw werknemer krijgt ook online toegang tot de loondocumenten. Een duidelijk overzicht van verlofdagen in een gratis verlofmodule voor u en de werknemers.Wilt u nu al een offerte, om eens te vergelijken? Contacteer ons via info@solut-hr.be
Goed om weten
Je kunt niet zomaar veranderen van sociaal secretariaat. U dient uw huidig contract op te zeggen vóór 30/06/2022 (bij sommige kantoren vóór 15/06). Een opzegbrief sturen betekent niet dat u direct van sociaal secretariaat moet veranderen. U krijgt hierdoor wel 6 maanden de tijd om de markt te verkennen aangaande proactieve dienstverlening, expertise, flexibele begeleiding, bereikbaarheid en prijs. (na 30 juni gaat de opzegtermijn van 6 maanden naar 18 maanden). Vaak zien we dat sociale secretariaten tijdens de opzegperiode extra hun best gaan doen om alsnog tot een contractvernieuwing over te gaan.Wil je geen enkele blog of nieuwsbrief missen? Link dan met onze LinkedIn bedrijfspagina of volg onze Facebookpagina.